گفته ها

یک شنبه 24 فروردين 1393
ن : fatemeh

گفته ها

همیشه یادمان باشد نگفته ها را می توان گفت

اما گفته ها را نمی توان پس گرفت...



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:54---27 فروردين 1393
از جهت سوتیاش عرض کردم می خواستم برات نظر نذارمااااااااااااااااااااااااا اااااااااا ولی خب گناه داری


پاسخ:نظر لطفته خدایاااااااا با کیا شدیم 12 نفر این یکی از ته دلم بود


ساغر
ساعت14:59---26 فروردين 1393

بله بله! کاملا درست میفرمایید!!!!!
پاسخ:چشمکi knowچشمک



دختری با چشم های سبزآبی
ساعت19:47---24 فروردين 1393
منم خیلی پشیمونم!!!واقعا نمیشه گفته هارو پس گرفت!!!!!!!!!
پاسخ:اره واقعا من خیلی جاها پشیمون شدم


shaya
ساعت19:29---24 فروردين 1393
لایک



پسسسس..

ی نتیجه هم میشه گرفت..اونم اینه ک

هر کسی رو از حرف های دلمون با خبر نکنیم..

تجربه کردم...
پاسخ:اره بعضی چیزا رو باید توی صندوقچه دل نگه داشت و درشو واسه هر کسی باز نکرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








خرید فانی بافت">خرید فانی بافت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزو های زیبا و آدرس orkide-prettywishes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.